wtorek, 28 maja 2013

Nowe trendy!

Malować lubię najbardziej farbami akrylowymi, ponieważ efekt jest fajny zupełnie jak obrazy olejne, jest połysk i można nałożyć więcej farby i powstanie powierzchnia nie jednolita.
Drugim ogromnym plusem jest to, że nie trzeba używać terpentyny (która potrzebna jest przy malowaniu olejnymi), no i schnie bardzo szybko a olejny nooo czasem kilka miesięcy.
A trzeba powiedzieć, że olejne obrazy mają w sobie to coś! Dlatego wybieram farby akrylowe ponieważ równie pięknie wyglądają na płótnie jak i olejne.

Jednak teraz przerwa w malowaniu, nowe trendy nadchodzą już właściwie królują w Polsce a i w Ameryce, jeszcze nie bardzo dotarły na Wyspy Brytyjskie, ale myśle że wkrótce to się zmieni.
A, że ostatnimi czasy mam okazje tu mieszkać może uda mi się wprowadzić coś na tutejszy rynek.
Bardzo spodobały mi się wyroby biżuteryjne - poważnie brzmi, jednak tak jest wydaje się, że są poprostu z koralików a "twory" to naprawdę super imponujące.
Zainspirowały mnie blogerki-artystki, jedną z nich jest "weraph" (koralikowaweraph.blogspot)- od której nauczyłam się (z kursu zamieszczonego na jednej ze stron z koralikowymi cudeńkami; kurs naprawdę pomocny) właściwie jak zrobić bransoletkę.
A tu jedna z moich pierwszych prac


 
 
prawda, że jak na pierwszy raz to fajna sprawa
 
 
No nie powiem, jest trochę trudno z początku ale jak się człowiek nauczy to potem by tylko nowe wzory nawlekał i dziergał bez końca, szalenie wciągające. Jest to metoda pracochłonna-szydełkowa,
polega na nawleczeniu odpowiedniej liczby koralików na nitkę w odpowiedniej sekwencji a potem szydełkowaniu według specjalnej techniki.
To wszystko wymaga czasu i cierpliwości ale efekty są tego warte! Polecam.
 

 
najpierw użyłam mojego ulubionego niebieskiego koloru z fioletem i kremem,
kolejne cacko w odcieniu zieleni z dodatkami..
 
 Wydawałoby się, żę szydełko, druty, lub nawet krosna to narzędzia pracy dla naszych kochanych babć, jeśli ktoś tak myśli to się myli, coraz więcej młodych ludzi łapie za te sprzęty
i naprawdę umiejętnie się nimi posługuje. Pozdrawiam Tych wszystkich i życzę, żeby mieli jak najwięcej czasu na swoje pasje :) 
 


Brak komentarzy: