wtorek, 18 czerwca 2013

Bransoletka błękitna laguna

Świetny pomysł odkryłam na bransoletkę mniej pospolitą, czyli 3-w jednym. Oto efekty:






Połączona końcówkami do robienia kolczyków. Kolory mialy być odcieniami niebieskiego i to są trzy odcienie chociaż nie polecam 2-óch które użyłam (ogólnie są ok)  ponieważ nie widać wielkiej różnicy między nimi.
Uzyłam Toho  Round 11/0 Silver-Lined Frosted Lt Sapphire,  11/0 silver-lined-frosted-sapphire,
11/0 silver-lined-sapphire. Własnie dwa ostatnie są do siebie bardzo podobne.

Udało mi się jeszcze zrobić naszyjnik, wielkość ta co zwykle czyli na szerokość szyi. Do dłuższych może kiedyś uda mi się przejść.
Wzór : trójkąty połaczone z cieniowaniem, czerwono - czarna :



                
Z koralików Toho Round 11/0 transparent-siam-ruby, round-11/0 opaque-jet.
A tutaj podpowiedź na trójkąty, 6 w rzędzie udało mi się znaleźć gotowy wzór :




Teraz popracuje może nad kolczykami. :)

 

Brak komentarzy: