czwartek, 17 października 2013

Perłowo-fioletowy komplet

Wyszydełkowałam kolejny komplet koralikowy; bransoletka + naszyjnik, ten to już z przeznaczeniem dla mojej Cioci z okazji imienin.
 
Połączenie kolorów jak najbardziej ok a i polecam koraliki, przecudne tj. : Toho Round 8/0  Ceylon Snowflake i 8/0 Opaque Navy Blue.
 



 
 
Następne komplety powstaną juz z myślą o świętecznych prezentach (nie koniecznie moich, chętnie sprzedam moje wyroby - zapraszam).
 
Własnie otrzymałam moje zamówienie koralikowe, za każdym razem zamawiam nowe kolory a jest ich mnóstwo do wyboru, naprawdę trudno się zdecydować który kolor wybrać, odcień, mat czy błyszczące, przeźroczyste czy nie.
To są dylematy! Te które właśnie zamówiłam są naprawdę wspaniałe, nie mogę się doczekać efektu końcowego :)





Brak komentarzy: