czwartek, 6 czerwca 2013

Zestaw do kombinacji

Tym razem wg prostego wzoru bransoletka + naszyjnik do kompletu.
Naszyjnik, który jest w długości - na szyję można przedłużyć bransoletką, co tworzy już coś okazalszego, użyłam koraliki Toho  Round 11/0 Opaque-Pastel Frosted Egg Shell, Ceylon Lemon Chiffon oraz 8/0 Gold Lustered Transparent Pink, które umieściłam w połowie bransoletki co ma dawać efetkt nałożonej zawieszki.




 
 

Dla mnie ten komplet to coś większego co mam na koncie.
Jednakże mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości będzie coś ambitniejszego, odmiennego.

Jak oglądam czasem prace zamieszczone w internecie to poprostu "mózg staje" jak imponujące, przecudne i zarazem pracochłonne są niektóre projekty, poprostu brak mi słów.
Poprostu patrzeć i wzdychać... a potem do pracy!

Np. tutaj sówki


misterna robota!!!

Tutaj coś z flagą w temacie :





Kwiatek noo fajnisty, bardzo eksluzywna wersja


Albo sznury super wzory i kolory!




Wzorów jest poprostu ogrom!
Mam nadzieję, że coś podobnego będzie równiez na moim koncie, mam również świadomośc iż jest to bardzo pracochłonne, do tego trzeba panować nad nawlekaniem wzoru żeby nie popełnić błędu, a o umiejętnościach i znajomości róznych splotów nie wspomnę!
Efekty są imponujące :)

Brak komentarzy: